Uncategorized

میزگرد| مجلس انقلابی عمل کرده و جنبش دانشجویی باید این مسأله را تبیین کند

میزگرد «بررسی نقش جنبش دانشجویی در افزایش مشارکت» با حضور امیرمحمد کولانی دبیر کل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، حاجی زاده جانشین سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شریف و زهرا عظیمی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت برگزار شد.

گروه سیاسی خبرگزاری فارس:‌   حدود یک ماه دیگر تا انتخابات مجلس باقی مانده و در این روزها جریان های مختلف سیاسی برنامه هایی را با موضوع انتخابات و اهمیت مشارکت در انتخابات برگزار می کنند. جنبش دانشجویی نیز که همواره نقش تاثیرگذاری در انتخابات داشته و با روش‌های مختلف سعی کرده کنش‌گری موثری در این زمینه داشته باشد در این روزها با دعوت از کارشناسان و چهره های سیاسی و همچنین با برگزاری کرسی های آزاداندیشی و برنامه های دیگر برای افزایش مشارکت و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش می کند.

در همین راستا برای بررسی و آسیب شناسی فضای جنبش دانشجویی فعلی در آستانه انتخابات و نقش آن در افزایش مشارکت به سراغ ادوار جنبش دانشجویی رفته‌ایم و در میزگرد «بررسی نقش جنبش دانشجویی در افزایش مشارکت» در خبرگزاری فارس با حضور امیرمحمدکولانی دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، ابوالفضلحاجی زاده جانشین سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شریف و زهرا عظیمی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت به بررسی نقش جنبش دانشجویی در افزایش مشارکت پرداختیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا