جوینسبزوار

جشن انقلاب در روستای بداغ آباد شهرستان جوین

جشن انقلاب در روستای بداغ آباد شهرستان جوین

جانشین ناحیه مقاومت بسیج جوین در جشن انقلاب در روستای بداغ آباد این شهرستان، گفت: امروز جهاد تک تک افراد جامعه ما دعوت همگانی و مشارکت در انتخابات است.

کد خبر: ۹۵۷۸۲۷۹

|

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ – ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از جوین، در  جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در بقاع متبرک امام زادگان علی و ابراهیم روستای بداغ آباد جوین برگزار گردید، جانشین ناحیه جوین سرگرد پاسدار میثم ملایجردی ضمن اشاره به آیاتی از سوره تکاثراظهار کرد: خداوند در روز قیامت از نعمت ولایت از ما سئوال خواهد کرد. در دوران حساس کنونی رسالت ولایت در وجود قافله سالار نظام ، مقام معظم رهبری متجلی شده است .ایشان با تذکرات پیوسته نقشه راه انقلاب را برای ما روشن می کنند.

وی در ادامه گفت: از جمله دغدغه های رهبری که مدت ها پیش به آن اشاره کرده بود و مدام بر آن تاکید می کنند جهاد تبیین و روایت است . با توجه تلاش شبانه روزی امپراطوری رسانه ای استکبار جهانی درتحریف حقایق و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران ضرورت و فوریت جهاد تبیین بیش از هرزمانی عینیت یافته است.

وی با اشاره به جانفشانی شهدای دوران انقلاب در ثمر رسیدن  انقلاب اسلامی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از انقلاب جهاد کردند و امروز جهاد تک تک افراد جامعه ما دعوت همگان به مشارکت در انتخابات است چرا که امروز نگاه دنیا به نتیجه انتخابات و پشتوانه مردمی انقلاب است.


گفتنی است در حاشیه این مراسم که برنامه متنوع مفرح فرهنگی همراه بود با هدف احیا سنت های اصیل ایرانی جشنواره غذا یی برپاشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا